قوه قضاییه به ادعای علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی واکنش نشان داد

واکنش علی دایی به ادعای کشته شدن یک دانش آموز دختر در اردبیل توسط ماموران با واکنش قوه قضاییه نیز همراه شده است.
کد خبر : 19179
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 21:27
قوه قضاییه به ادعای علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی واکنش نشان داد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کرده و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از این ادعا بود که نام اسرا پناهی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به عنوان کشته‌ شدگان مطرح شد که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات درباره جان باختن این دانش‌آموز دختر را تکذیب کرد. اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی بازیکن سابق تیم ملی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، خبر کذب کشته شدن یک دانش‌آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

انتشار این مطلب واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و حتی از وی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت دایی مجددا مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد و در پست جدید نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح شده درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.