آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در محورهای ۶ استان کشور خبر داد.
کد خبر : 19343
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 19:42
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی در راه‌های مواصلاتی کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین رصد انجام شده ترافیک در جاده‌های کشور به شکل روان در جریان است و تنها در دو محور یعنی آزادراه قزوین – کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در دیگر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی تردد به شکل آرام و روان در حال انجام است و گزارشی از ترافیک پرحجم یا گره ترافیکی گزارش نشده است. همچنین محور ریگان – ایرانشهر و محور لاسم – ارجمند نیز تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، گیلان و مازندران است.

در همین راستا نیز لازم است که رانندگان حین رانندگی در این مسیرها توجه کافی را به جاده داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را نیز رعایت کنند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.