بارش باران در ۸ استان از فردا آغاز می‌شود

سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور از بارش باران و تگرگ و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.
کد خبر : 19651
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1401 - 19:44
بارش باران در ۸ استان از فردا آغاز می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، در روز پنجشنبه (۱۲ آبان‌ماه) در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، مازندران و گلستان و روز جمعه (۱۳ آبان‌ماه) در خراسان‌های رضوی و جنوبی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب بوشهر بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط تگرگ و در نقاط مستعد، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۱۴ آبان‌ماه) نیز در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین یکشنبه (۱۵ آبان‌ماه) در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق و دوشنبه (۱۶ آبان‌ماه) علاوه بر این مناطق در جنوب شرق بارش خواهیم داشت.

بر اساس گهواشناسی، شمال خلیج فارس پنجشنبه مواج است.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۱۳ آبان‌ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۱۴ آبان‌ماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۱۲ آبان‌ماه) بندرعباس با دمای ۳۲ درجه و فردا با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان و ارومیه با دمای صفر و یک درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.