قطع سراسری اینترنت در زمان برگزاری کنکور

رئیس سازمان سنجش گفت: ما در نظر داریم که امکان ارسال فایل و عکس در پیام‌رسان‌ها وجود نداشته باشد و اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور قطع می‌شود.
کد خبر : 21542
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 19:49
قطع سراسری اینترنت در زمان برگزاری کنکور
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، دکتر پورعباس درباره قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور گفت: اینترنت،آخرین حلقه امنیت کنکور است. اینترنت با بسیاری از مسائل روزمره مردم مثل امور درمانی گره‌خورده است و قابل حذف نیست. ما درنظر داریم که امکان ارسال فایل و عکس در پیام‌رسان‌ها وجود نداشته باشد. اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور قطع می‌شود. من بر این باور هستم، مردم قطع اینترنت به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور را می‌پذیرند چرا که کنکور در سرنوشت فرزندشان تاثیر دارد.

وی درباره سهمیه استعداد درخشان گفت: دارندگان مدال‌های المپیادهای بین‌المللی و دارندگان  مدال طلای المپیاد کشوری می‌توانند بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی رشته تحصیلی مقطع دبیرستان خود تحصیل کنند.

معاون وزیر علوم  درباره دیگر سهمیه‌های کنکور گفت: سهمیه ایثارگران و خانواده شهدا نیز وجود دارد. همچنین داوطلبان مناطق ۱، ۲ و ۳ با توجه به امکانات آموزشی که دارند با داوطلبان منطقه خود رقابت می‌کنند. همچنین یک سهمیه شناور وجود دارد، این سهمیه برای شرایط خاص و ویژه مناطقی است که گرفتار یک بلای طبیعی شده باشند.مدت‌زمان اعتبار این سهمیه شناور، حداکثر ۳ سال است.

رئیس سازمان سنجش در پایان خطاب به داوطلبان گفت: با روحیه بالا و خیالی آسوده وارد حوزه شوید. اکثر داوطلبان،پاسخ سؤال اول را نمی‌دانند و این موضوع نباید موجب تشویش و اضطراب آنها شود. داوطلبان بدانند که نفر اول هر گروه آزمایشی هم به تمام سؤالات به درستی پاسخ نمی‌دهد. پدر و مادرها به فرزندان خود فشار وارد نکنند و آرزوهایشان را از فرزندانشان نخواهند. داوطلبان، شب قبل از برگزاری کنکور سعی کنند از خوردن غذای غیرخانگی پرهیز کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.