وزیر بهداشت در پی مسمومیت دانش آموزان به قم رفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جمع بندی وزارت بهداشت این است که عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست.
کد خبر : 22401
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 20:23
وزیر بهداشت در پی مسمومیت دانش آموزان به قم رفت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: امروز چهارشنبه ۲۶بهمن در قم در بیمارستان شهید بهشتی حضور پیدا کردم و تعدادی از افرادی که به دلیل مسمومیت از مدارس به این بیمارستان منتقل شده بودند را ویزیت کردم و با پزشکان و افراد مطلع نیز مذاکراتی انجام دادم.

او افزود: به طور کلی جمع بندی ما این است که این مسمومیت بسیار خفیف است و هیچگونه عارضه‌ای از شروع مسمومیت‌ها تا به امروز برای افراد ایجاد نکرده است و هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.خود اساتید و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت تلاش را انجام دادند تا درمان به موقع ارائه شود و چند تیم بهداشتی و درمانی هم از تهران اعزام شده است و در واقع جمع بندی ما این است که عامل این مسمومیت میکروبی نیست.

وزیر بهداشت ادامه داد: نمونه‌های زیادی از بیماران گرفته شد و به مراکز پیشرفته ما در انستیتو پاستور و … ارسال شد و خوشبختانه هیچ نوع میکروب و ویروسی در رابطه با ایجاد مسمومیت شناخته نشد.

او افزود: امروز کمیته ملی ویژه‌ای با اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با مسئولیت معاون درمان وزارت بهداشت مسئول کردم تا تحقیق و بررسی ویژه‌تری انجام دهند و زمانی که به نتیجه برسیم این نتایج اعلام خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.