ملاک انتخاب یک اپراتور خوب چیست؟

Print Friendly, PDF & Email

همراه اول ، اولین اپراتور تلفن همراه در کشور بود که در سال ۷۳ شروع بکار کرد هرچند بعد از آن اپراتورهای دیگری وارد این عرصه شدند اما نگاهی به سطح و کیفیت خدمات ما را به نتایج قابل توجهی می رساند.

کد خبر : 35
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 12:04
ملاک انتخاب یک اپراتور خوب چیست؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، نقش اعتماد اصلی ترین مؤلفه در جذب مشارکتهای مردمی است. در دنیای ارتباطات مردم سهم بسزایی در فضای رقابتی دارند و با توجه به گستردگی این حوزه استفاده از نوآوری و در اختیار قرار دادن امکانات تازه و به صرفه می تواند فعالان این صنعت را با موج استقبال روبرو کند. بررسی موفقیت های سازمانی در بخشهای مختلف چنانچه به صورت مستمر باشد نیاز به تعمق دارد تا اولا با مطالعه ی ساختارمند آن بتوان الگوی قابل ارائه ای برای سایر بخشها به دست آورد و دوماً نسبت به تعمیم آن به رفتارهای مدیریتی و برنامه های هدف اقدام کرد. داشتن بانک جامعی از تنوع کیفیت با توجه به لایه های مختلف بومی و فرهنگی در کشور حضور متفاوتی را ایجاد می کند و باعث نقش چشمگیر در گرایش سلایق مختلف خواهد شد. آنچه که یک سازمان یا مجموعه را در رسیدن به این هدف یاری می کند بررسی مداوم تحولات فرهنگی و رسانه ایست. یکان یکان افراد جامعه در دنیای امروز با توجه به افزایش سطح تعاملات با دنیای پیرامون یک رسانه هستند و نیازمند داشتن منبعی هستند که این احتیاج را به شکل درست و حرفه ای برایشان برآورده کند.

همراه اول ، اولین اپراتور تلفن همراه در کشور بود که در سال ۷۳ شروع بکار کرد هرچند بعد از آن اپراتورهای دیگری وارد این عرصه شدند اما نگاهی به سطح و کیفیت خدمات ما را به نتایج قابل توجهی می رساند. عملکرد همراه اول در بخش سیم کارتهای دائمی رکورد بی نظیری را از خود برجای گذاشته بطوریکه سایر رقبای همراه اول بیشتر در بخش سیم کارتهای اعتباری فعالیت می کنند. بررسی های مختلفی توسط کارشناسان و علاقه مندان حوزه ی ارتباطات در چندسال گذشته درباره ی کیفیت خدمات اپراتورها صورت گرفته تا کاربران و مشترکین بتوانند انتخاب درست تری را انجام دهند. ارزیابی ها در سه بخش سرعت ، آپلود و پینگ انجام شده که در هر سه شاخص همراه اول توانست بهترین عملکرد را داشته باشد و از این حیث فاصله ی کیفی خوبی با سایر رقبا دارد.( جزئیات این ارزیابی در سایتهای مختلف قابل مشاهده است )

ارائه ی این سطح از خدمات در مناطق مختلف کشور بدون شک باعث بروز اتفاقات خوبی خواهد شد. چنانکه در سال قبل همراه اول رشد ۲۱ درصدی درآمد را تجربه کرد که با توجه به سایر متغیرهایی که امروز در بازار سرمایه تأثیر گذارند رقم بسیار قابل توجهی است. موفقیت در ترابرد پذیری یک دیگر از شاخصه هایی است که می تواند وجه تمایز همراه اول با سایر اپراتورها باشد. “ترابردپذیری شماره تلفن همراه به‌طور خلاصه به فرایندی گفته می‌شود که تمامی مشترکین اپراتورهای خطوط تلفن همراه می‌توانند طی آن اپراتور سرویس‌دهنده خود را بدون تغییر در پیش شماره یا شماره اصلی سیم‌کارت تعویض نمایند”. تراز همراه اول در این زمینه بیش از ۴۵ هزار است که با توجه به برخی مشکلات در سیستمها و شبکه ها بسیار قابل اعتناست. این اپراتور با سابقه ی کشور با در دست داشتن بیش از ۶۰ درصد بازار نشان می دهد هرچقدر هم شبکه خدمات تلفن همراه افزایش پیدا کند اما کیفیت متنوع و مقرون به صرفه همچنان آنها را در رده ی اول سرویس دهنده ی تلفن همراه قرار می دهد. درآمد بیش از ۷۰ میلیاردی تومانی همراه اول از محل فروش سیم کارتهای جدید در سال قبل با توجه به گستردگی ارائه ی چنین خدماتی در سطح کشور گواه اقبال عمومی به سمت اولین اپراتور تلفن همراه کشور است. هرچند که سایر رقبای همراه اول بیشترین تمرکز خود را روی سیم کارتهای اعتباری گذاشته اند اما کارکرد مشترکین خطوط اعتیاری این اپراتور در سال قبل از خطوط دائمی بیشتر بود و با ثبت رقم ۶.۶۳۹.۰۳۰.۶۰۰.۰۰۰ تومانی اثرگذاری بسیار قابل توجهی در بازار مشترکین تلفن همراه داشتند. برآیند اوضاع همراه اول و شفاف بودن تراکنشهای مالی این شرکت سهم قدرتمند آن را در بازار نشان می دهد و به نظر می رسد جزو معدود شرکتهایی باشد که سهامدارانش نگران نوسانات بازار نیستند زیرا اعتماد مردم است که به آنها اعتبار می بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.