بانک مرکزی به خودش ارز دولتی کلان اختصاص داد!

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر”پرداخت های ارزی به بخشهای مختلف همیشه محل بحث بسیاری از کارشناسان بوده و گاهی در مورد چرایی پرداخت ارز به سازمانها و نهادهای مختلف محل بحث و گفتگو وجود دارد خصوصا در موقعی که مسئله ی ارز مسئله ی مهم اقتصادی کشور است.

کد خبر : 485
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 11:10
بانک مرکزی به خودش ارز دولتی کلان اختصاص داد!
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“پرداخت های ارزی به بخشهای مختلف همیشه محل بحث بسیاری از کارشناسان بوده و گاهی در مورد چرایی پرداخت ارز به سازمانها و نهادهای مختلف محل بحث و گفتگو وجود دارد خصوصا در موقعی که مسئله ی ارز مسئله ی مهم اقتصادی کشور است.

فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی که توسط بانک مرکزی منتشر شده گاهی شائبه های فراوانی را ایجاد می کند. دریافت مبالغ کلان ارز دولتی توسط برخی شرکتها و سازمانها این سؤال را مطرح می کند که چه نظارتی در پرداخت چنین مبالغی وجود دارد خصوصا وقتی خروجی مورد انتظار در مورد یک شرکت وجود ندارد.

آنطور که خبرنگار وقت خبر کسب اطلاع کرده بانک مرکزی تاکنون ۷.۶۱۳.۳۶۶ یورو ارز دولتی جهت واردات کالا و خدمات به خودش پرداخت کرده که مبلغ ریالی آن بیش از ۳۵۷ میلیارد ریال خواهد شد. بانک مرکزی که رسالت اصلی اش  اجرای سیاستهای پولی و اعتباری و ایجاد شرایط مساعد برای پیشرفت اقتصادی کشور است چه واردات کالا و خدماتی انجام داده است که بابت آن این میزان ارز دولتی به خودش اختصاص داده است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.