دلیل سقوط ناگهانی دوج کوین چه بود؟

Print Friendly, PDF & Email

درحالی که ایلان ماسک مهمان برنامه زنده شنبه شب بود، سرمایه‌گذاران دوج‌کوین شروع به فروش این رمرارز کردند و قیمت این رمز ارز که در حوالی ۶۹ سنت قرار داشت در طی برنامه بشدت کاهش یافته و این کاهش تا ۴۷ سنت نیز ادامه داشت. چیزی در حدود ۳۲ درصد کاهش تنها در چند ساعت!

کد خبر : 9017
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 11:25
دلیل سقوط ناگهانی دوج کوین چه بود؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , عده‌ای اعتقاد دارند شوخی هدیه روز مادر ایلان ماسک باعث کاهش قیمت این رمز ارز شده است. مادر وی در طی برنامه گفت: برای هدیه روز مادر خیلی هیجان زده‌ام، امیدوارم که دوج‌کوین نباشد و ماسک در جواب گفت قطعا دوج‌کوین است.

پس از شروع شدید ریزش این ارز دیجیتال در طی برنامه، توضیحات ایلان ماسک راجع به اینکه دوج‌کوین چیست، سبب کاهش شدت ریزش آن شد.

این درحالی اتفاق افتاد که طرفداران دوج‌کوین امیدوار بودند سخنان ایلان ماسک در برنامه سبب حمایت از این ارز و رشد مجدد قیمتی آن شود.

باری سیلبرت، بازیگر قدرتمند در بخش دارایی‌های دیجیتال، گفت که وقت آن است که دوج‌هاتون رو به بیتکوین تبدیل کنید. ما روی دوج معامله شورت باز کردیم.

وی همچنین راجع به توییت ایلان ماسک در روز جمعه صحبت کرد. او گفت دقت کنید، زمانی که قیمت دوج‌کوین در بالای ۶۰ سنت است و دقیقا یک روز قبل از برنامه شنبه شب، ایلان ماسک می‌گوید که لطفاً با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید!

تحلیل تکنیکالی دوج‌کوین

از لحاظ تکنیکی گرچه این رمز ارز افت قیمتی شدید را تجربه کرده اما ۳ سطح حمایتی پیش رو دارد. حمایت سطح قیمتی حدودا ۵۲ سنت، ۴۳ سنت و خط روند صعودی میان‌مدت.

با وجود اینکه این رمز ارز تا ۴۷ سنت کاهش داشت اما در صورتی که کندل ۴ ساعته در بالای قیمت ۵۲ سنت بسته شود این سطح حمایتی همچنان معتبر است.

هم اکنون قیمت دوج‌کوین در سطح ۵۶ سنت است. در این لحظه ارزدیجیتال فوق در کوتاه مدت و میان مدت همچنان در روند صعودی قرار دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.