رشد قیمت سهام عدالت رکورد زد/ارزش روز سهام عدالت امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

Print Friendly, PDF & Email

امروز سهام عدالت برای دومین روز متوالی همزمان با رشد ۲۲ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران، بیش از ۳ درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند. این بیشترین افزایش سهام عدالت از ۲۶ اسفند ۹۹ بود، از این رو رکورد دو ماهه رشد قیمت سهام عدالت شکسته شد.

کد خبر : 9038
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 18:51
رشد قیمت سهام عدالت رکورد زد/ارزش روز سهام عدالت امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , بر این اساس، قیمت سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۳۵۰ هزار تومان رشد کرد و به ۱۱ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد آزادشده این سبد سهام نیز به بیش از ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رشد کرد.

سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز امروز نزدیک به ۶۶۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و با رسیدن به بیش از ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بار دیگر وارد کانال ۲۲ میلیون تومان شد. ارزش ۶۰ درصد آزادشده و قابل معامله سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز ۱۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

 

کارت اعتباری سهام عدالت به چه کسانی اختصاص می‌یابد؟

کارت اعتباری سهام عدالت که برخی از آن به عنوان وام سهام عدالت یاد می‌کنند، یکی از موضوعاتی است که در روزهای اخیر مجددا مورد توجه مشمولین این سبد سهام قرار گرفته است. اخیرا اعلام شد که به غیر از دو بانک تجارت و ملت، پست بانک نیز تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت را به مشمولین عرضه می‌کند.

کارت اعتباری سهام عدالت در واقع کارت خرید کالا است و به همه مشمولین سهام عدالت اعم از سهامداران روش مستقیم و غیرمستقیم عرضه خواهد شد. برای دریافت این وام نیز نیاز به ضامن نیست، در واقع خود سهام عدالت به عنوان وصیقه به گرو بانک در می‌آید.

با این حال مهمترین شرط دریافت این کارت اعتباری، عدم فروش سهام عدالت است؛ به این معنا که اگر فردی حتی تنها یک سهام خود را به فروش رسانده باشد، مشمول این تسهیلات نخواهد شد.

با این حال هنوز در خصوص میزان اعتبار این کارت اما و اگرهایی وجود دارد. رئیس جمهور پیش از این ارزش این کارت اعتباری را برای سهامدارن یک میلیون تومانی حدود ۱۴ میلیون تومان و برای سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۷ میلیون تومان اعلام کرده بود.

با این حال آنطور که برخی کاربران بورسان اعلام کرده‌اند در فرآیند دریافت این کارت اعتباری با دشواری‌های زیادی مواجه شده‌‎اند و کسانی که در نهایت موفق به دریافت این کارت شده‌اند، مبلغی نزدیک به نصف آنچه که رئیس جمهور وعده داده بوده را از بانک‌ها دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.